Charakterystyczne dla obecnych czas\u00f3w jest to, jak \u0142atwo, szybko i sprawnie jeste\u015bmy w stanie zorganizowa\u0107 si\u0119 w wielu dziedzinach \u017cycia. Znale\u017ali\u015bmy si\u0119 w sytuacji, gdzie nie musimy polega\u0107 wy\u0142\u0105cznie na stacjonarnych formach za\u0142atwiania mniej lub bardziej wa\u017cnych dla nas spraw \u2013 technologia skutecznie nam w tym pomaga. Nie dziwi wi\u0119c sta\u0142y wzrost zainteresowania cyfrowymi rozwi\u0105zaniami oraz wynikaj\u0105ca z tego preferencja formy online nad tradycyjn\u0105. Szczeg\u00f3ln\u0105 uwag\u0119 warto po\u015bwi\u0119ci\u0107 integralnej cz\u0119\u015bci naszego \u017cycia, jak\u0105 s\u0105 kwestie finansowe.<\/strong><\/p>\n <\/p>\n Dotarcie do punktu obs\u0142ugi, kolejki i nierzadko d\u0142ugi czas oczekiwania na obs\u0142ug\u0119 – to tylko jedne z niekt\u00f3rych nieudogodnie\u0144 wizyty w banku. Bez dw\u00f3ch zda\u0144, cyfryzacja tego sektora pozwala na zredukowanie tych problem\u00f3w. Obecnie jeste\u015bmy w stanie wykona\u0107 nawet skomplikowane operacje w komforcie w\u0142asnego domu, bez potrzeby wycieczki do innej lokacji. Jak wynika z najnowszego raportu Santander Consumer Bank z serii \u201ePolak\u00f3w Portfel W\u0142asny\u201d, po\u0142owa Polak\u00f3w korzysta najcz\u0119\u015bciej z bankowo\u015bci internetowej w celu uregulowania kwestii formalnych. Co ciekawe, z tej opcji korzysta co trzecia osoba powy\u017cej 60 i wi\u0119cej lat. Niew\u0105tpliwie, jest to znak post\u0119puj\u0105cej edukacji naszego spo\u0142ecze\u0144stwa i dow\u00f3d na niepodwa\u017caln\u0105 wygod\u0119, jak\u0105 nios\u0105 za sob\u0105 nowe technologie.<\/p>\nOrganizacja na odleg\u0142o\u015b\u0107<\/strong><\/h3>\n
Bank w telefonie<\/strong><\/h3>\n