Sztuczna inteligencja staje si\u0119 technologi\u0105, kt\u00f3rej rola i znaczenie w reklamie niew\u0105tpliwie wzro\u015bnie w najbli\u017cszych latach.<\/strong><\/p>\n Ju\u017c dzisiaj pozwala ona marketerom obni\u017cy\u0107 ponoszone koszty, zwi\u0119ksza\u0107 zainteresowanie i zaanga\u017cowanie klient\u00f3w, a tak\u017ce skuteczno\u015b\u0107 podejmowanych dzia\u0142a\u0144. Jest nieoceniona w procesie gromadzenia i analizy chocia\u017cby setek milion\u00f3w post\u00f3w, komentarzy czy danych nabywczych dotycz\u0105cych postaw, preferencji i zachowa\u0144 konsument\u00f3w, pozwalaj\u0105c zrozumie\u0107 rz\u0105dz\u0105ce nimi zale\u017cno\u015bci.<\/p>\n Umo\u017cliwia markom nie tylko lepsz\u0105 segmentacj\u0119, prowadz\u0105c do generowania wysoce spersonalizowanych do\u015bwiadcze\u0144 nabywczych klient\u00f3w, ale tak\u017ce identyfikacj\u0119 segment\u00f3w, o kt\u00f3rych by\u0107 mo\u017ce marka nie wiedzia\u0142a lub znaczenia kt\u00f3rych dotychczas nie docenia\u0142a. AI wspiera zatem reklamodawc\u00f3w w r\u00f3\u017cnych obszarach ich codziennej aktywno\u015bci, umo\u017cliwiaj\u0105c im podejmowanie bardziej optymalnych i szybszych decyzji, a tak\u017ce prowadz\u0105c do coraz bardziej proaktywnej postawy wobec rynku. Reklama musi by\u0107 bowiem nie tylko odpowiedzi\u0105 na obecne potrzeby konsument\u00f3w, ale tak\u017ce przejawem umiej\u0119tno\u015bci ich przewidywania w czasie rzeczywistym i w szerokiej perspektywie.<\/p>\n Czy jednak rola sztucznej inteligencji w reklamie ograniczy si\u0119 tylko do jej optymalizacji i podnoszenia efektywno\u015bci osi\u0105ganych wynik\u00f3w? A mo\u017ce AI mog\u0142aby sta\u0107 si\u0119 kreatywnym tw\u00f3rc\u0105 zdj\u0119\u0107 i tekst\u00f3w reklamowych, zast\u0119puj\u0105c w tych dzia\u0142aniach cz\u0142owieka? Czy zachwyc\u0105 one w\u00f3wczas nas konsument\u00f3w prowadz\u0105c do po\u017c\u0105danych przez marki decyzji nabywczych? W jakim kierunku p\u00f3jdzie zatem dalsza specjalizacja pracy pomi\u0119dzy cz\u0142owiekiem a AI w reklamie?<\/strong><\/p>\n To tylko jedne z wielu pyta\u0144, na kt\u00f3re spr\u00f3bujemy znale\u017a\u0107 odpowied\u017a, zastanawiaj\u0105c si\u0119 nad przysz\u0142o\u015bci\u0105 bran\u017cy reklamowej. Opowiemy tak\u017ce o za\u0142o\u017ceniach zako\u0144czonego w\u0142a\u015bnie pierwszego polskiego badania nad wykorzystaniem AI w procesie kreacji zdj\u0119\u0107 reklamowych i ich spo\u0142ecznej akceptacji. Badania s\u0105 prowadzone w ramach wsp\u00f3\u0142pracy Centrum Inteligentnych Technologii Wydzia\u0142u Zarz\u0105dzania Uniwersytetu \u0141\u00f3dzkiego i tw\u00f3rc\u00f3w Festiwalu Filmteractive.<\/p>\n AI w reklamie stanie si\u0119 pomostem \u0142\u0105cz\u0105cym interesy firm, marek i konsument\u00f3w, Na webinar zapraszamy<\/strong>:<\/p>\n \u2022 Biznes
\nale tylko wtedy, gdy nauczymy si\u0119 z niej umiej\u0119tnie korzysta\u0107.<\/p>\n
\n\u2022 NGO\u2019s
\n\u2022 Osoby zainteresowane problematyk\u0105 sztucznej inteligencji i jej wp\u0142ywu biznesowego i spo\u0142ecznego<\/p>\n","protected":false},"featured_media":10978,"template":"","wstep":[115],"miastoni":[173],"tematykani":[168,180,186,190,199],"wiekni":[177],"godzinani":[315],"datani":[566],"jezykni":[276],"miejsceni":[524],"przestrzenni":[260],"rejestracjani":[291],"formulani":[254],"class_list":["post-10568","noc_innowacji","type-noc_innowacji","status-publish","has-post-thumbnail","hentry","wstep-bezplatny","miastoni-w-internecie","tematykani-ai-i-data-science","tematykani-digital-marketing","tematykani-innowacje","tematykani-marketing","tematykani-technologie","wiekni-dorosli","godzinani-1800-1900","datani-22-10-2022","jezykni-polski","miejsceni-strona-internetowa-organizatora","przestrzenni-online","rejestracjani-wymagana","formulani-webinar-live"],"yoast_head":"\n